Organizační informace
DATUM A MÍSTO KONÁNÍ
5.–6. 4. 2024
CENTRAL PARK FLORA (hotel Flora)
Adresa: Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc
Web: www.hotelflora.cz
GPS: 49.5911222N, 17.2434653E
Další informace k místu konání
Hotel je tradiční dominantou městských parků, blízko Výstaviště Flora, místa konání květinových výstav Flora Olomouc. Pouhých 7 minut chůze do historického centra města s výbornou dostupností autem i městskou hromadnou dopravou.
Dostupnost MHD
Hotel se nachází asi 3 min chůze od tramvajové zastávky „Výstaviště Flora“. Tramvajové linky č. 1, 4 a 6.
Parkování
U hotelu je k dispozici parkoviště, pro účastníky kongresu se zvýhodněnou denní taxou.
Neubytovaní hosté
V případě využití této zvýhodněné ceny parkování, prosím, odevzdejte po příjezdu parkovací lístek na pokladně společně s provedením platby. Před Vaším odjezdem vyzvedněte výjezdový lístek opět na pokladně. Pokladnu naleznete u registrace. Platba bude možná hotově. Neodkládejte platbu za parkování až po konci odborného programu vyhnete se zbytečnému čekání.
V jiném případě můžete využít klasickou taxu 40 Kč/hod. a poplatek zaplatit u automatu ve vestibulu hotelu.
Ubytovaní hosté si hradí parkovné na recepci při check inu.
Po naplnění kapacity doporučujeme využít další parkovací možnosti v blízkosti hotelu:
Parkoviště Poupětova (20 Kč/1 hod., 100 Kč/1 den),
GPS: 49.5869883N, 17.2455792E
Kryté parkoviště Namiro (první započatá hodina 40 Kč, každá další započatá hodina 50 Kč, jednodenní parkování 0:00–24:00 hod. 500 Kč),
GPS: 49.5961272N, 17.2438544E
Přilehlá nezpoplatněná parkovací místa v ulicích – Krapkova, Na Vozovce, Karolíny Světlé a jiné.
CENA
Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:
- účast na odborném programu
- certifikát o absolvování akce (e-verze)
- vstup na doprovodnou expozici firem
- občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky a páteční oběd
- 21% DPH
Registrace aktivních účastníků do 7. 3. 2024
Registrace pasivních účastníků do 4. 4. 2024
Registrace firemních zástupců je umožněna pouze partnerům akce – pro více informací, prosím, kontaktujte Renatu Babincovou (babincova@solen.cz, +420 603 198 112)
O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby.
Fakturu pro zaplacení poplatku a dalších služeb zasíláme na e-mail uvedený při registraci zhruba měsíc před konáním akce.
Další poplatky
Doprovodný program (500 Kč)
- 18:30 Kostel sv. Mořice - varhanní koncert
- 19:30 Svatováclavský pivovar - společná večeře formou rautu
STRAVOVÁNÍ
Pro účastníky je v ceně registračního poplatku zajištěn páteční oběd a občerstvení s pitným režimem během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.
OBĚD – PÁTEK 5. 4. 2024
Menu 1 – klasické:
Hovězí vývar s játrovou rýží a nudlemi
Kuřecí prsní steak s grilovanou zeleninou, bramborovo-karotkové pyré, výpeková omáčka, směs listových salátů
Menu 2 – vegetariánské:
Tomatová polévka
Italské krémové rizoto Carnaroli s pečenými paprikami a bylinkovým sýrem, směs listových salátů
UBYTOVÁNÍ
Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování za zvýhodněných cenových podmínek. Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na adresu slezakovap@solen.cz a to nejpozději do 22. 3. 2024, kdy bude příjem objednávek ubytování uzavřen. Pokud nebude ubytování uhrazeno 14 dní před konáním akce, rezervace bude zrušena. V případě hromadného přihlášení kontaktujte, prosím, paní Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.
Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!
Zrušení a změny ubytování
Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (slezakovap@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.
V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.
- Storno rezervace dříve než 31 dní před akcí je bez poplatku.
- Storno rezervace 30 až 14 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 13 a méně dní před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
- Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování.
- V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.
Poptávka musí obsahovat
- název hotelu
- termín ubytování
- počet nocí
- typ pokoje
- příjmení případné další osoby na pokoji
- fakturační údaje pokud se liší od fakturačních údajů registrace
- fakturační údaje druhé osoby na pokoji